‘Bij Adfranse mocht ik ‘de telefonie-afdeling’ opzetten

Inmiddels bouwen we de afdeling uit en zijn druk met het overzetten van klanten naar bellen via internet. Als telefoniespecialist van KPN ben ik naar Adfranse gekomen en waar ik voorheen binnen het stramien van een heel groot bedrijf werkte, krijg ik hier de vrijheid om het op de, voor de klant, beste manier te doen. Dat alleen al is genieten.

We kunnen veel als Adfranse en het grote voordeel voor de klant is dat alles onder één dak zit. Daar komt bij dat IT, telefonie, dataverkeer en -opslag als ook alarmering steeds meer in elkaars verlengde komen te liggen en in toenemende mate via Internet.

 

Telefonie groeit en is echt een toegevoegde waarde

We bieden als telefonie- en IT-bedrijf alle denkbare mogelijkheden IP-telefonie: bellen via een kabel breedbandverbinding, glasvezelverbinding, ADSL- of VDSL-breedbandverbinding het is maar wat de klant wil en wat het best bij diens organisatie past. Ook is er de mogelijkheid om met uw vaste nummer via uw mobiele toestel te bellen en gebeld te worden (vast-mobiel integratie). Als specialist adviseren we de best denkbare oplossing op maat, richten het in en verlenen de service en het onderhoud.

 

VoIP is hot onder ondernemers!

Mede doordat KPN per 1 september 2019 met ISDN 1/2 stopt, zijn wij nu al druk met het overzetten van klanten naar bellen via Internet: VoIP. Bellen via Internet is per slot een stuk voordeliger en flexibeler dan vast bellen. Een ondernemer kijkt toch gewoon naar wat iets per maand of per jaar kost: als bellen via Internet dan tot wel 40% voordeliger uit kan pakken is de keuze snel gemaakt.

 

Blijven bellen; ook met beperkingen

Naast ondernemers helpen we ook particulieren met bijvoorbeeld ‘zorgtoestellen’. Mensen kunnen, als ze ouder worden, last krijgen van gehoor-, gezichts- en geheugenverlies. Wij bieden telefoons die waarmee men gewoon kan blijven bellen en die eenvoudig werken. Zo leveren we ook GPRS-volgsystemen en speciale mobiele telefoons voor senioren. Het is fijn als je mensen kunt helpen problemen te overwinnen. We doen dit voor particulieren en ook voor of in combinatie met zorgverleners.

 

We doen het samen en vormen een sterk team

Ik noem mezelf nu wel de telefoniespecialist, maar in zijn eentje kan Ronny ook niet veel hoor. We doen het hier bij Adfranse met zijn allen: met de techneuten, de serviceverleners en de commerciële mensen. Het nieuwe pand is voor ons en de klanten een sprong voorwaarts in meerdere opzichten. Alles verloopt lekker vlot: ik houd me bezig met advies, verkoop en projectbegeleiding van het telefoniegedeelte en omdat we het daar nu echt druk mee hebben, is het fijn dat dit in een nieuwe, ruime en goed uitgeruste omgeving gebeurt.

 

Ik zie overal muziek in

Ik heb het bij Adfranse prima naar mijn zin en daarnaast ben ik graag met muziek bezig. Ik regel en organiseer de optredens, afspraken, contracten en alle romslomp voor Alwin Rennen, de zingende makelaar. Van kinds af aan ben ik al met muziek en geluid bezig en ik vind het heerlijk om in de muziekwereld mijn partijtje mee te blazen; figuurlijk dan hè?’

Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.